Mell Ló

2010.10.22. 5 komment

Ez a cím vmi rohadt jól sikerült.

Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat. Vili nagyon kedves kis Cukorkristály!

 

Na,

 

tegnap megvolt az elsö nap a konyhán. Kezdödött úgy, h 3ra kellett volna odaérnem, de a kurva sztrájkolók miatt, nem volt metró, busz, Kis Balázs meg elaltatta a villamost (kicsit, külsö kontextus). Tehát k´stem negyed órát, de no para.

Elsöként churrost kellett sütni frituban, aztán kis tányérkákra, gyüszüvel formázni kagyló tornyocskákat, amire piritott parmezánt kellett tenni, szószt meg egy szál snidlinget.

Ezután trombitagombát pucoltam, majd gesztenyekompótot föztem.

Kaja elött elmosás, felmosás, placc elökészítése.

18:00-kor kajaidö, ettünk balzsamecetes pitypanglevél salit rendes neve nem jut eszembe, majd Levi segit, kagylósalival, halacskával.

19:00-kor vissza a konyhába, s 19:30kor kezdödött a szerviz. A konyha csak 22:40-ig vesz fel új rendelést, de kb. voltak vagy nyolcvanan. Persze néha elfeledkeztem, h mihez mi kell, de nem basztam el semmit nagyon, csak még kicsit lassú voltam.

3 elöételt tálaltam, s 3 desszertet, plusz sajtot, a chef meg csinalta a 3 foetelt. Meg nekem segitett neha.

Szoval pirgiporgos volt, de 23:00 körül az utolso desszert is kiment, s takaritottunk. De appám itt van hypohab pisztoly, magasnyomású vizipisztoly, olyan kukazsák amin van zárózsineg, minden. szóval beszarás.

Éjfélre végeztünk, s a kis chef hazahozott.

Kicsit stresszes ez, mert állandóan az pörög az agyadban, h: GYERÜÜÜNK! CSINÀLDD GYORSABBAN TE SZAAAR!, de szuper, h olyan helyen dolgozol, ahol nincs pormártás, s jövö héten pl. sokliter alapléböl redukálunk szószokat. De kocsmárosnak lenni persze jobb, mivel itt max. szörpöt iszol, amit a pincérfiú avagy lány kitölt Neked müszak végén.

 

Na most ennyi. Vasárnap pótolom a képeket, okéééés?

Szombat este deep? 1kor végzek utána lenézhetek....Gábor dolgozik?

 

puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://ratyerak.blog.hu/api/trackback/id/tr972390546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vüktim 2010.10.22. 17:27:37

Ki kell hogy ábrándítsalak. Az a kiabálás nem az agyadban pörgött, hanem a füledbe ordították állandóan.
Szerintem én most a deepet kihagyom.

A kérdésem az, hogy ha meg lesznek elégedve veled, ami a leírtak alapján meglehetősen kétséges, akkor számítani lehet arra, hogy tovább is alkalmaznak majd? A kérdés második felét komolysággal írtam.

Vüktim 2010.10.22. 17:28:45

és basszus elfelejtettem: jó munkát, számítunk rád!

ratyeràk 2010.10.24. 21:06:36

@Vüktim: akkor ezért lettem kissé hallás- és agykárosult.
Tegnap brutál volt, kurva sokan voltak, de mondta a chef h okes voltam. S nem alkalmaznak tovább de munkát keresni segít, ha mindent okésan csinálok.
Ja! jövö héten lehet már lesz monitorom, úh recskázhatunk webcam elött konferenciahívásban!

Vhili 2010.10.24. 21:49:33

Figyi! Szar kis pultos vagy az is maradsz! Azt hiszed mert tudsz pitypang salit csinálni-amit egyébként a harkai kocsma specialitása-akkor már te vagy a Gordon Ramsay?
Jövő hétre szerzek webcamot és nyomhatjuk a recska partyt kis porcukros habcsókom.

Nhicholae 2010.10.26. 21:23:05

Én a webcamot kihagyom. Persze, hogy közben printscreeneket nyomass, s kirakjad elcsépelt fejemet valami harkai menedékházba, vagy rosszabb, megmutatod halottnak hitt Annának. És közben arra is rájöttem, miért is megy olyan nehezen a munkakeresés. A többiektől kérdezem. Mégis hány étterem lehet Harkán? Kettő. Az egyikben most dolgozik, a másikban meg majd fog. Úgy hazudsz, ahogy a banán terem, nagy sárga fürtökben. Mislen díj nélkül meg haza se gyere. Van elég menekültünk. Ja és csak egyet kérek tőled: szálljál ki a szekrényemből! JESSZUS!
süti beállítások módosítása