Monday Gayday

2010.09.20. 5 komment

Igazàból ma nem történt semmi sem, de vicces fr billentyűzeten hu kiosztással írni. Najó kurvára nem az.

Jade kérem, ami a itt a vidéki tesco-ban van, az durva. Van borjúpofa, marhavese, languszta, 6 féle hagyma, 8 fajta paradicsom, s minden jó buli kelléke: eper s pezsgő. De télleg. S alig drága. (a marhapöris comb 14 euro/kg volt, s brutál tulajdonsága, h pár perc alatt megpuhul). Azonban az egyik legszuperebb dolog, a TV (televízió) paprika nem létezik. S Gáspár Laciról sem hallottak még. De a kiváló, legömbölyített savakkal, báránylegelőn ért rozmaringízzel rendelkező vörösborcsoda pedig 0.97 euro (ebből a mondatból ennyi igaz: 0.97 euro. a többi nem - biztosan - igaz). Itten csak inni lehet olcsón, de azt sokat. Bár sztem a lábszagom erősödik ettől, mivel Judi ma odébb utasított a konyhán a bűz miatt, s JP is hamar megette a vacsit, mosogatott fénysebességgel, majd eltűnt. Ez van. Ám legyen! Holnap megfürdök!

Ja! Ma a sok recska közepette tanultam dolgokat franciául. Pl.: paprika. S valaki halott arról a fűszerről, h paradicsommag, vagy anatto mag (Amcsuk nem ér!)? Látni, h Mo-n tanultam.

Nam megnézzük a Twilight 3-atm azt alszunk. Pattinson olyan cuki. Sokszor kaphatta arcba, h ha ilyen fehér. Azonban profikkal dolgozott, mert a hajára, s a szemöldökére vigyáztak.

 

Puszi!

Mikikém! Gratulálok! S legyen ezen nap a Mentőakció Napja!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ratyerak.blog.hu/api/trackback/id/tr912310913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ratyeràk 2010.09.20. 21:37:36

Egyenlőre nem csinálok tumblit, ha nem nagyon gáz így. Télleg szar, de semmi kedvem újra kezdeni. Meg oly sokan beregeltek csak miattam. kamu. puszi.

GbzMColish 2010.09.22. 12:32:41

Jól van, akkor jól elvagytok, helyes!
Puszi

NormanBates 2010.09.22. 13:06:42

Szerintem Ratyerák buzi!

heiki töltő 2010.09.23. 20:58:16

Na mi van ratyerák, találtál magadnak vmi fekete melót, ezért nem írsz?
3-4 fekete lompost kell tisztára nyalnod naponta, megértem hogy nem érsz rá :DDD

ratyeràk 2010.09.23. 21:24:19

Igen, Rattyanatul ratyi vagyok.
Igen, 3-4 fekete lompost is tisztára nyalok.
De sajna melóm még nincs. Nem is kerestem. így is lefáradok nap végére :)
Holnap a 6:48-as vonattal megyünk.
Holnap írok részletesen.

Be prepared!

Mindenkit szeretek!

sok puszi!
süti beállítások módosítása